ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دوستت دارم....

 قلبمو که دادم به تو دیگه باید پس بگیرم
موندن هرگز خداحافظ
دیگه میرم
اگه یه روز دردای دنیا بریزه تو قلب من
ستاره ها خاموش بشن تو آسمون شب من
من میمیرم دیگه میرم
خداحافظ دیگه رفتم پایان ثانیه منم
هر جای ساعت ببینم عقربه هاشو میشکنم
حتی نشد واسه یه بار من بدیهاتو خوب کنمهیچی نمونده از دلم خاکستر دو آتیشم
ریزه ریزه دل میسوزه
خسته شدم دلم گرفته این روزا غم خونه کرده توصدام
بارون غصه انگاری میباره تو ترانه هام
عاشق بودم خسته شدم
خسته شدم دیگه میرم گریه نکن
خورشیدو کشتم تادیگه خودم به جات قربون کنم
دل میسوزه ازم نخواه بیشتر از این اسیر این قفس باشم
دل بیا بگیر از عشق دیگه نگی
درد عشقی که کشیدی جز خدا به کسی نگی
دل بیا بگیر از عشق دیگه نگی
درد عشقی که کشیدی جز خدا به کسی نگی

دوستت دارم....




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 8:9 | |